Avon – Smoky Plums

Retko kad mi neki lak toliko zapadne za oko da ga vijam više meseci. Ovo je jedan od tih. Inače je dupe za Essie Smokin’ Hot, a iz nekog nepoznatog razloga u Avonovom katalogu se pojavio svega par puta.

Hvala Marry što mi ga je poklonila 🙂

IMAG0863

Boja ovog laka je zaista nešto posebno. Verujem da stoji većini tenova i veoma je elegantan. U bazi je dimno siva boja sa dosta ljubičastog podtona, zaista prelep miks. Po meni je posebno lep u ovim jesenjim danima 🙂 Na suncu dolazi do izražaja ljubičasta, a u zatvorenom prostoru je sivlji i zatvoreniji.

IMAG0856IMAG0862

Smoky Plum je iz speed dry kolekcije, i zaista se brzo suši. Za svega par minuta jedan sloj bude skroz suv. Formula je kremasta i super sarađuje sa četkicom, pa je lako namazati ga precizno. Pokriva u dva deblja sloja, ili tri tanja kako sam ja mazala. No, to zaista nije problem jer se brzo suši.

Na noktima imam tri sloja + top coat.

IMAG0864IMAG0849

Da li će se ovaj lak opet naci u prodaji zaista ne znam, ali verujem da bi mogao biti u nekoj od narednih kampanja. U svakom slučaju možete da pogledate i Essie kao skuplju varijantu.

 

 

Hvala što me pratite!

 

15 thoughts on “Avon – Smoky Plums

Postavi komentar