Šta poneti od kozmetike na vikend putovanje?

Sve do skoro bila sam jedna od onih žena kojima pakovanje za put (bilo kraći, bilo duži) znači prebacivanje svega što ima iz kupatila u kofer. Sasvim sam sigurna da vam to zvuči poznato 😀 Osim što je nepraktično, što više kozmetike nosite, veća je verovatnoća da će se nešto oštetiti ili polomiti. Za poslednje vikend putovanje sam uspela da svedem količinu spakovane šminke na razumnu meru, pa ako nekome treba ideja pokazaću vam šta sam sve ponela.

IMAG0907

Moj svakodnevni makeup je bilo ono na osnovu čega sam se vodila pri odluci šta da ponesem. Do sad sam uvek upadala u zamke kao što su, ali možda ću želeti da se našminkam drugačije, treba mi više opcija, itd. Nakon toga bih popakovala gomilu rumenila, senki, različitih ajlajnera, više vrsta pudera dok na kraju ne bih sve prepakovala 😀

Ovaj put sam se ograničila na jedan tečni puder, jedan kameni puder i jedan korektor koji može tih par dana da posluži i za podočnjake i za nepravilnosti na licu. Ukoliko ne koristite svaki dan baze, fiksatire i slična pomagala, najverovatnije će vam samo zauzimati prostor u neseseru. Uz to ponela sam i jedan bronzer koji može da posluži i kao klasični bronzer i za kontur. Što se tiče rumenila odlučila sam se za tečno iz čisto praktičnih razloga, brzo nanošenje, neutralna boja i pakovanje koje je bezbedno i kompaktno.

IMAG0917

Što se tiče šminke za oči takođe sam ponela samo ono što zaista koristim na dnevnoj bazi. To je paleta senki sa neutralnim zemljanim tonovima i jedna dvobojna šimerasta, takođe neutralnih boja. Kako bazu za senke koristim uvek ponela sam i nju, maskara je naravno neophodna, a gel lajner se našao u slučaju da poželim da malo pojačam šminku za uveče.

IMAG0914

Stavka u kojoj obično najviše preterujem jesu ruževi. Ovaj put sam broj uspešno svela na tri proizvoda. Jedan nude, jedan tamno crveni i jedan sjaj, vođena mišlju da mi pokrivaju tri varijante šminke. Neutralnu (nude), jaču (crveni) i prirodnu (sjaj).

IMAG0902

Još jedna bitna stavka (za one koji ih koriste) jesu četke za šminkanje. One koje su meni neophodne su: četka za tečni puder, za kameni/bronzer, za nanošenje senke, dve za blend i za ajlajner.

Kao što se može primetiti ukidanjem kamenog rumenila smanjila sam i broj četki za jednu.

Još jedan savet jeste da sve tečne stvari pakujete u poseban neseser u slučaju da nešto procuri. Takođe stvar koju sam ovog puta uradila jeste da sam kamene proizvode (puder, bronzer, senke) dodatno obezbedila tako što sam poklopac prelepila selotejpom, obzirom da se u putu lako pretumbaju, truse i vrlo lako naprave nered.

Nadam se da sam vam dala ideju kako biste mogle sledeći put da se spakujete za kraći (ili duži) put 🙂

Hvala na čitanju!

16 thoughts on “Šta poneti od kozmetike na vikend putovanje?

  1. I ja sam jednom planirala ovakav post, ali onda mi je sinulo da i nisam neki primer s obzirom koliko stvari vučem i da je bolje da se pokrijem ušima 😀 Ti si baš lepo izabrala, s tim što bi kod mene baš morali da se ubace kreoni, nema mi looka bez njih i nešto za obrve.

Postavi komentar