HOT or NOT? – Garnier 5sec Perfect Blur primer

IMAG8895

 

 

I za ovu kupovinu hvala ženskoj histeriji koja mora da proba sve što je NEW, vrlo reklamirano i u slatkom pink pakovanju 😀

Šalu na stranu u ovom postu ću da saberem svoje utiske o prajmeru.

Pre svega ko može da porekne da je pakovanje mnogo lepo i girly, pink je i sija se. Vrlo pametno odabrano kako bi na policama drogerija privuklo pažnju devojaka i žena. Sam proizvod se nalazi u beloj tubi, vrlo higijenskoj obzirom da se proizvod istiska. Sadrži 30ml što je pozamašna količina za primer, i to za cenu od nekih 550din kad je na sniženju (regularna cena je oko 750din). A svakako bih savetovala da se strpite i sačekate sniženje obzirom da bude počesto.

IMAG9405

 

Prva stvar koja mi se nije dopala je način kako proizvod izlazi iz tubice, vrlo nekontrolisano. Takoreći izleće 😀 Obzirom na to, treba biti pažljiv pri istiskanju kako ne bi letelo svuda oko vas. Pored toga količinu koja izlazi je vrlo teško kontrolisati i često će izaći više od potrebnog, tako da se deo proizvoda traći. Takođe sam primetila i da se lako raslojava, što mi se u startu nije dopalo.

Proizvod je bele boje i silikonast je na dodir, na pakovanju piše da se nanosi nakon dnevne kreme i da može da se koristi i sa puderom preko i bez. Uglavnom obećava zaglađivanje kože i maskiranje pora, nesavršenosti, sitnih bora i redukovanje sjaja kože.

Kada ga namažete na kožu zaista se dobija taj “zamagljeni“ efekat. Blur je reč koja ga super opisuje. Koža postaje svilenkasta i znatno glatkija. Puder lepo klizi preko njega, ali recimo BB krema baš i ne.

Ono što je prva loša osobina ovog prajmera jeste da sam se brže mastila sa njim, nego bez njega. Masnija koža=istaknutije pore, što implicira da pravi još gore vizuelno stanje. Kod mene je to značilo samo trenutno bolji efekat, a nakon 3-4 sata dosta masnije lice nego što bi bilo bez prajmera.

Znam da će neki reći, ali poenta prajmera nije da produži trajanje šminke! Znam, ali isto tako očekujem da mi ne smanji trajanje šminke i da lice ne masti dodatno.

A sad dolazimo do najgoreg dela priče o Garnier Bluru. Posle samo nekoliko dana stavljanja ovog prozvoda, moja koža se pobunila. Prvi put kad sam ga stavila, nosila sam ga samo dva dana i izaslo mi je dve tri bubuljice koje sam nesrećno povezala sa PMSom. Nakon toga sam napravila pauzu i sledeci put sam povezala par dana više i ovaj put je izazvao gore stanje sa dosta više potkožnih, nalik na hormonske. Šteta nije velika, jer sam (na svu sreću) prestala odmah da ga koristim. Jednostavno sam ostala zatečena jer moja koža apsolutno nije sklona reakcijama na proizvode koje stavljam na kožu, možda mi se još jednom ovo desilo.

Ne bih znala da kažem zašto, ni koji je sastojak tačno kriv. Nisam sigurna da li je nešto od silikona, jer sam i pre koristila pudere koji su imali u sebi poneki silikon. Ali ako imate osetljiviju kožu moj savet je da se klonite ovog proizvoda.

 

blur

 

Za: 

– povoljna cena

– velika militraža

– higijensko pakovanje

– trenutno lep efekat zaglađivanja kože

Protiv:

– teško kontrolisanje istiskivanja proizvoda

– dodatno masti kožu

– potencijalno izaziva bubuljice!!!

 

U svakom slučaju za mene veliko NOT.

 

Ukoliko ste koristile ili koristite ovaj proizvod volela bih da podelite utiske u komentarima.Hvala na čitanju!

 

 

18 thoughts on “HOT or NOT? – Garnier 5sec Perfect Blur primer

  1. Iskustvo nam je prilično slično. Meni je sa ovim čudesom puder spadao sa lica odmah, a o dodatnom mašćenju da ne pričam. Definitivno nije za nas sa kombinovanom ili masnom kožom.

  2. I kod mene isti slučaj sa prosijavanjem. Ako ga energično promućkaš neće izaći velika količina. Nanošenjem samo mrvice proizvoda na obraze i onoga što mi ostane na prstima na ostali deo lica, trajnost bb kreme i rumenila mi se produžila i nije mi se mastila T zona u suprotnom sam sijala a pore su bile kao rupe. Koja je krema sa retinolom u pozadini slike?

  3. Meni sva ta sredstva za sprečavanje mašćenja, zapravo podstiču mašćenje, tako da sam od matiranja suštinskog odustala odavno. Hidratacija, BB/puder i kameni + popravka, dalje od toga više ne idem 🙂

  4. Baš mi je žao što ti ne odgovara, meni je ovaj proizvod otkrovenje! I ja sam se plašila da će mi izazivati bubuljice, ali na sreću uopšte mi ne smeta. Citam na mnogim blogovima to da šprica iz tube, ali ja ni taj problem nemam, uvek je promućkam i onda polako istisnem.

    Možda bi ti Balea Blur više odgovarao, on je baziran na cyclopentasiloxane-u, a to je manji molekul od dimeticona, pa bi teoretski trebao manje da bude komedogen.

    Planiraš da pišeš i o micelarnoj? 🙂

  5. ja ga preskočila nekako :))
    čitala sam da ga dosta devojaka hvali, i zaista jeste dobio i jako pozitivne kritike,
    ali naravno, daleko da svakome može prijati. nisam ga uzela jer me nije privukao,
    i imam utisak da nisam ništa propustila 🙂

Postavi komentar