China Glaze – Neon & On & On

Moja opsesija neon lakovima se nastavlja 😀

Nekako mi drečavi nokti idu uz leto i nesnosne vrućine. Ako ništa, podignu mi raspoloženje svaki put kad spustim pogled na ruke. A i idu dobro uz letnje autfite :p

Neon & On & On je neonac iz najnovije China Glaze kolekcije neon lakova, Sunsational. I jedan je od 6 kremastih lakova.

 

chinaglazeMaže se tipično kao i svi drugi kremasti neon lakovi, u dva sloja, deblji preko tanjeg. Kao što sam već savetovala, prvo sačekajte da se prvi osuši, pa onda mažite drugi, u što manje poteza. Ako previše puta prelazite četkicom preko jednog mesta, mogu se napraviti ćelava mesta, odnosno povućićete lak.

Boja je vedra vesela i drečava. Opisala sam ga već ovde. Najpribližniji opis bi bio, miks kajsije i bebi roze. U zatvorenom prostoru je više kajsija, a napolju izbija drečeće rozi ton.

Opet, suši se standardno, veoma brzo u mat završnicu. Uz njega dobro ide sjaj, pa sam ga ja premazala jednim slojem TCa.

 

IMAG6739IMAG6740IMAG6741IMAG6748IMAG6749IMAG6750IMAG6751IMAG6752

22 thoughts on “China Glaze – Neon & On & On

Postavi komentar