China Glaze – Shell-O

Danas nastavljam sa neon lakovima 🙂 Ovog puta, lak nije moj, dobila sam ga na pozajmicu (Ix :*) kako bih videla da li mi se dopada. Zapravo to je jedna od poteškoća sa neoncima, em su svočevi nerealni, em nisu isti u bočici i na noktima. Shell-o je takođe iz najnovije China Glaze kolekcije, Sunsational, ali nije kremast, već je jedan od 6 jelly formulisanih lakova.

Za početak, nisam znala kako ćemo se ja i jelly konzistencija družiti, jer nisam njihov fan, ali ovaj me prijatno iznenadio. Čini mi se da je zapravo polu jelly, obzirom da, pre svega, potpuno prekriva u tri sloja. Znači ukoliko ni vi ne volite prozirne lakove kao ja, sa ovim nema bojazni. Takođe se suši u mat, a slojevi se vrlo brzo suše, tako da ni to nije problem. Maže se jako lako, četkica ne povlači, odnosno ne prave se ćelava mesta.

Boja je ono što je kod njega najzanimljivije. U zatvorenom prostoru možda ne biste ni rekli da je neon, prilično je narandžasto-kajsijast. Ali kako izađete napolje, boja se skroz menja. Pa mogu slobodno reći da je vidna razlika i kad je sunčano/oblačno. Lak je pravi kameleon.

Na suncu je po meni najlepši, jer dobija rozikasto, breskvasti ton, koji apsolutno nema u zatvorenom prostoru. I ne moram ni da napominjem da izuzetno dreči! U hladu dobija malo narandžastiju, koralnu boju. Ja nisam baš sigurna da li sam se toliko zaljubila u njega da bih ga uzela, pored ostalih neonaca. Očekivala sam nešto za mrvu mirnije, i za mrvu manje narandžasto.

Što se svega ostalog tiče, aposolutno preporučujem i mogu da kažem da je odličan 🙂

IMAG6838

IMAG6839IMAG6840IMAG6841IMAG6842

8 thoughts on “China Glaze – Shell-O

  1. Ono što mnogo volim u našoj lakoholično-lakofilijskoj zajednici je što uvek možeš da nađeš nekog ko ima lak koji želiš i ko će ti dati da ga probaš pre nego što ga kupiš.
    Tebi neonci mnogo lepo stoje. Valjda ti idu uz ten i oblik noktiju.

Postavi komentar