☼Omiljene mazalice za usne ovog leta☼

Kako se u poslednje vreme ne odvajam od ovih par mazalica za usne, zaključila sam da su vredni spominjanja i preporuke 🙂

IMAG0951

Prvo bih krenula od balzama za usne koji je za mene apsolutni hit meseca.

Sgurna sam da je večina već čula da su u naše drogerije stigli Maybelline Baby Lips balzami. Možete ih naći u Lilly i DM prodavnicama po ceni od 250 dinara u 6 različitih varijanti. Trenutno su u DMu na sniženju, ali teško da ćete uspeti da ulovite neki jer su mahom rasprodati.

Bila sam malo skeptična po pitanju ovih balzama jer su mišljenja o njima poprilično oprečna. Sa jedne strane su hvaljena na stranim blogovima, a sa druge strane prve reakcije kod nas su bile negativne.

Ja sam se odlučila za hidrantni iako pre toga o njemu ama baš ništa nisam čitala. I što se mene tiče imam samo reči hvale.

Pakovanje je standardno, plastično, mada deluje solidno izdržljivo. Miris je prelep i osvežavajuci. Što se tiče nege, po meni je vrlo dobra. Makar se tako pokazalo na mojim usnama. Koristim ga preko dve nedelje i usne su mi vrlo glatke i ruževi se lepo apliciraju.

Kada se nanese ostavlja blagi sjaj što možete videti na slikama.

Zatim na red dolazi NYX Butter Gloss u nijansi Apple Strudel.

Ovo je mazalica koju ne vadim iz torbe od kad sam ga uzela. Prilično je pigmentovan, lepo mirise, ne razliva se na usnama i ne lepi se. Zahteva popravljanje nakon sat dva, ali meni lično to ne predstavlja nikakav problem. Izuzetno je udoban i ne isušuje usne. Potpuno razumem zašto su devojke mahom oduševljene ovim sjajevima.

Moram da priznam da je bilo potrebno neko vreme da ga zavolim, ali sada se zaista ne odvajam od njega. Butter Gloss sjajeve možete naći u Alexandru po ceni od oko 450din.

Sledeća mazalica koja intenzivno koristim ovih dana jeste NYX Xtreme Lip Lream u nijansi Nude Peach Fuzz.

Ukoliko imate problem da nađete odgovarajući nude ruž, jer vas većina umrtvi ovo je prava stvar za vas. Boja je breskvasta nude, odgovara toplom tenu, i uspeva lepo da mi stoji iako imam prilično pigmentovane usne.

Pošto se radi o tečnom ružu lakše je dozirati količinu, može da se utapka malo ili da se stavi da bude puno pokrivanje. Jako je pigmentovan i zadovoljavajuće trajan. Sigurno cu pazariti još neku nijansu. Takođe možete naći u Alexandru po ceni od oko 550 dinar.

I na kraju, Rimmel – Airy Fairy.

Radi se o ružu koji mi je jedna od omiljenih boja već par godina unazad, uvek mu se vratim. Boja je nude roze, ali dosta prirodna i dnevna boja. Takođe je solidno postojan i nisam primetila da mi isušuje usne. Često bude u Lilly-ju na sniženju za oko 350 dinara.

 

S leva na desno: Maybelline Baby Lips,, NYX Xtreme Lip Lream – Nude Peach Fuzz,  NYX Butter Gloss – Apple Strudel, Rimmel – Airy Fairy;

IMAG0952

U hladu

U hladu

 

 

 

Hvala na čitanju!

16 thoughts on “☼Omiljene mazalice za usne ovog leta☼

  1. Divni su svi. I meni se Baby lips bas dopadaju, imam breskvu i prezadovoljna sam. Usne budu lepo hidrirane a ostavlja i boju koja je bas prirodna.

  2. Krasan izbor! Mene Babylips nekako ne privlači, vjerna sam svom nuxe balzamu za usne a slilnih primjeraka koji ostavljaju boju a ujedno su hidratantni imam i previše obzirom na to koliko ih rijetko koristim. 😀

Postavi komentar