China Glaze – Petal To The Metal

Nakon što sam pisala o Spring My Step na red je došao drugi lak iz China Glaze City Flourish kolekcije.

IMAG9866

Moram da priznam da možda ne bih ni obratila pažnju na ovaj lak da ga nisam videla kod Sonje.

U startu mi se učinio kao još jedan rozikasti koralac, sa kojima inače nisam baš u ljubavi, jer često na meni ne deluju lepo, obično boja bude pomalo isprana.

Međutim, opis u stilu blagog neonca mi se dopao pa sam rešila da ipak probam boju iako me u bočici nije preterano privukla.

Uglavnom odluka da ga ipak uzmem je bila dobra. Zaista tek na noktima dobija drugačiju sliku. Rekla bih da je nešto kao prigušeni neonac. Na suncu definitivno dreči, ali ne poput klasičnih neonaca kao što su čuveni Flip Flop Fantasy, Neon&on&on, itd. Dovoljno da bude upadljiv, ali ipak nosiv. Rekla bih pravi letnji lak, pošto ga sunce zaista oživi.

Boja je pomalo teška za opisati, koralno kajsijasto roza, po tonu vrlo slična sa Flip flop fantasy, ali neuporedivo mirnija.

Uglavnom ko se nije još usudio da uplovi u neonske vode, ovaj lak je dobar kao probni 🙂 Ko je već navikao i zavoleo China Glaze neonce možda će ipak želeti nešto jače.

Što se tiče formule odušeljena sam, prekriva u dva sloja, vrlo je kremast i slojevi se suše brzo u polumat finiš.

Na slikama imam dva sloja laka+TC.

Unapred se izvinjavam ako boja na slikama nije 100% verna, ipak je ovo neon lak, razumećete 🙂

 

IMAG9865IMAG9863IMAG9864IMAG9862IMAG9856IMAG9861

 

Hvala na čitanju!

14 thoughts on “China Glaze – Petal To The Metal

  1. Molim te reci mi neki dobar brzosuseci TC.Kupovala sam Essence crni i super je bio, medjutim izgleda da se više ne proizvodi ,nigdje ga ne mogu naći.Vidjela sam neke kapi za brzo sušenje ,Essence isto ,zanima me da li valjaju čemu?Ili neki drugi drogerijski nadlak?Pliiiiiiz…….

Postavi komentar