Golden Rose – Holiday – 58

Da, poklekla sam 😀 Jedan teksturac je ipak došao u moj posed. Mada nisam bila sigurna da li želim da ga kupim, na kraju sam ga dobila u razmeni 🙂

Radi se o Golden Rose laku iz (već spominjane) Holiday kolekcije. Za njega mogu reći da je kao pesak na noktima. Nije jako grub na dodir, već tek malo teksturisan. Osnova mu je tamno ljubičasta, rekla bih čak malo plum. Sadrži puno sitnih ružičastih i zlatnih šljokica, koje su jako vidljive čak i u hladu i u zatvorenom prostoru. Lak posebno blista i svetluca na suncu. Prekriva odlično i u jednom sloju i takav može da izdrži 3-4 dana.

Ako vam kažem da sam lak nosila 4 dana i nakon toga ga opet namazala jasno vam je koliko mi se dopao. Po meni je savršena jesenja boja koja ne može da dosadi. I svakako ga preporučujem 🙂 Cena je oko 250 dinara.

IMAG7857

IMAG7861IMAG7858IMAG7859IMAG7837IMAG7860Copy of IMAG7850

35 thoughts on “Golden Rose – Holiday – 58

  1. Povratni ping: 10 lakova za jesen, moji predlozi ツ |

Postavi komentar